Boende på Tobo

Välkommen till Tobo Golfklubb med husbil & husvagn!

Vi har totalt tio uppställningsplatser med tillgång till el för husbil & husvagn, ställplatserna är belägna ca 150 meter från klubbhuset. Bokar gör du enklast via bokningskalendern längst ner här på sidan. Bara att du väljer önskat in- och utcheckningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.

Här bor ni i nära anslutning till golfbanan och har tillgång till våra omklädningsrum där toalett & dusch finns att tillgå, dessa är belägna inne i klubbhuset.

Öppettider: 06:00 - 22:00

Incheckning sker fr.o.m. kl 14.00
Utcheckning sker senast kl 13.00

Ankomst skall anmälas till kansliet, sker ankomst när golfklubben är obemannad – vänligen checka in på avresedagen.

I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen.
Om golfspel sker på avresedagen, vänligen flytta ekipaget till vår vanliga parkering innan ni slår ut.

Priser

En uppställningsplats inklusive el kostar 200 kr/natt för golfande gäster & 250 kr/natt för icke golfande gäster. Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst & kryssa i ”jag saknar golf-id” om du bor hos oss som icke-golfande gäst.

Betalning sker med kort i samband med att bokningen görs.

Golfpaket Fredensborgs Herrgård

Golfpaket 2024 Vimmerby Småland - Fredensborgs Herrgård

Klubbens restaurang
Restaurangen är belägen i klubbhuset, här serveras dagens lunch varje dag mellan 11.00-14.00. Restaurangen erbjuder även á la carte meny där det finns ett urval av goda rätter att välja bland. restaurangen har också fullständiga öl- och vinrättigheter.

Öppettider: 08:00 – ?

Välkommen att hyra vårt rum på Tobo Golfklubb!

Hos oss finns det även möjlighet att hyra ett rum som ligger i direkt anslutningen till golfbanan inne i klubbhuset. Rummet består i huvudsak av 2 bäddar, men det finns möjlighet att lägga till ytterligare 2 bäddar – rummet rymmer alltså upp till fyra personer.

Pris

Rummet kostar 700 kr/natt att hyra för 1-2 personer, vill man bo 3-4 personer kostar det ytterligare 100 kr per bädd man lägger till.

Vi erbjuder även uthyrning av sänglinne till en kostnad av 75 kr/st.

Du ser tillgänglighet, bokar & betalar direkt via bokningskalendern här på sidan.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss via mail eller telefon.

E-post: info@tobogk.se

Telefon: +46(0)492-30346